Jiří Kubíček

Bachelor's thesis

Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping

Abstract:
Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem proveden samostatný Mystery Shopping s cílem popsat a přiblížit celý proces hodnocení kvality v dané společnosti. Díky získaným poznatkům byly zodpovězeny všechny výzkumné otázky, …more
Abstract:
This thesis is focused on the Mystery Shopping marketing research method and its use in increasing the quality of sales of motor cars. The data for this work was ob-tained at AUTO JAROV s.r.o, where Mystery Shopping was also realized by the author, in order to describe the entire quality assessment process in the company. Thanks to the acquired knowledge, all the research questions that the author …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích