Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping – Jiří Kubíček
Jiří Kubíček
Bachelor's thesis
Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping
Abstract:
Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem proveden samostatný Mystery Shopping s cílem popsat a přiblížit celý proces hodnocení kvality v dané společnosti. Díky získaným poznatkům byly zodpovězeny všechny výzkumné otázky, …moreAbstract:
This thesis is focused on the Mystery Shopping marketing research method and its use in increasing the quality of sales of motor cars. The data for this work was ob-tained at AUTO JAROV s.r.o, where Mystery Shopping was also realized by the author, in order to describe the entire quality assessment process in the company. Thanks to the acquired knowledge, all the research questions that the author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/ehcd6i/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÍČEK, Jiří. \textit{Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/ehcd6i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková -
Řízení kvality služeb
Andrea Šaštinská -
Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
Petra Graclíková -
Řízení kvality služeb
Michaela Konrádová