Analýza konkurence na trhu chovatelských potřeb – Ivana Adámková
Ivana Adámková
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na trhu chovatelských potřeb
Competitive Analysis on the Pet Supplies Market
Abstract:
Práce se zabývá konkurenceschopností na trhu chovatelských potřeb, charakterizuji vybrané prodejny, zákazníka trhu chovatelských potřeb, makroprostředí a vlivy, které ovlivňují prodejní činnost. Cílem práce je analyzovat konkurenceschopnost vybraných prodejen z pohledu zákazníka. K analýze je využita metoda Mystery Shopping a benchmarking webových stránek. Metodou Mystery Shopping zkoumám vizuální …moreAbstract:
The work deals with competitiveness on the pet supplies market, describe selected pet shops, customer on the pet supplies market, macro environments and factors, which influence business activity. The aim of this work is to analyze competitiveness selected pet shops. The analysis methods are Mystery Shopping and Benchmarking of web pages. The method of Mystery Shopping investigates the visual appearance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/86032
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Markéta Zajarošová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C
Lucie FRYČOVÁ -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Chování zákazníka na trhu potravin v ČR na příkladu firmy Globus
Pavel Hájek -
Vyhodnocení chování zákazníků na trhu se sportovním zbožím
Veronika Vláčilová