Analýza konkurence na trhu chovatelských potřeb – Ivana Adámková
Ivana Adámková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu chovatelských potřeb
Competitive Analysis on the Pet Supplies Market
Anotace:
Práce se zabývá konkurenceschopností na trhu chovatelských potřeb, charakterizuji vybrané prodejny, zákazníka trhu chovatelských potřeb, makroprostředí a vlivy, které ovlivňují prodejní činnost. Cílem práce je analyzovat konkurenceschopnost vybraných prodejen z pohledu zákazníka. K analýze je využita metoda Mystery Shopping a benchmarking webových stránek. Metodou Mystery Shopping zkoumám vizuální …víceAbstract:
The work deals with competitiveness on the pet supplies market, describe selected pet shops, customer on the pet supplies market, macro environments and factors, which influence business activity. The aim of this work is to analyze competitiveness selected pet shops. The analysis methods are Mystery Shopping and Benchmarking of web pages. The method of Mystery Shopping investigates the visual appearance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Vliv společenské odpovědnosti firem na nákupní rozhodování na trhu B2C
Lucie FRYČOVÁ -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na spotřebitelském trhu
Nikola Vrbová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Chování zákazníka na trhu potravin v ČR na příkladu firmy Globus
Pavel Hájek -
Vyhodnocení chování zákazníků na trhu se sportovním zbožím
Veronika Vláčilová