Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu – Bc. Michaela MAROUŠKOVÁ
Bc. Michaela MAROUŠKOVÁ
Master's thesis
Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu
Image as a competitive advantage of tourism destination
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu image destinace cestovního ruchu a její konkurenční výhody, kdy zkoumanou destinací bylo Finsko. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska. Druhá část práce určuje cíl a metodiku práce. Třetí část práce charakterizuje vybranou destinaci a její hlavní turistické cíle. Čtvrtá část obsahuje výsledky všech použitých metod výzkumu - pozorování, analýza …moreAbstract:
The thesis is focused on analysis of the tourism destination image of Finland and its competitive advantages. The first chapter is about theoretical basis. The second chapter determines the goal of the work and methodology of the research. In the third chapter is characterized chosen destination and its main tourist goals. The fourth chapter includes results of all used research - observation, analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAROUŠKOVÁ, Michaela. Image jako konkurenční výhoda destinace cestovního ruchu. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Influencer marketing v destinacích Středočeského kraje
Michaela Barhoňová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Influencer marketing na českom a slovenskom trhu
Simona Malková -
Influencer marketing
Bára Dvorská