Bc. Jana Stibůrková

Diplomová práce

Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací

Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou pojmu štěstí a jeho různými definicemi z pohledu sociologického, psychologického a filozofického, různými představami, co to vlastně štěstí je a co nám přináší štěstí, spokojenost, pocit subjektivního blaha. Charakterizuje hédonistické pojetí štěstí, spotřební společnost a naši honbu za štěstím. Snaží se přiblížit, jak marketingová komunikace pracuje se štěstím …více
Abstract:
The thesis deals with the characteristics of the concept of happiness and its various definitions from a sociological, psychological and philosophical perspective as well as with the different notions of what happiness is, and what brings us happiness, satisfaction, a sense of subjective well-being. It characterizes the hedonistic conception of happiness, the consumer society and our pursuit of happiness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní