Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací – Bc. Jana Stibůrková
Bc. Jana Stibůrková
Diplomová práce
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou pojmu štěstí a jeho různými definicemi z pohledu sociologického, psychologického a filozofického, různými představami, co to vlastně štěstí je a co nám přináší štěstí, spokojenost, pocit subjektivního blaha. Charakterizuje hédonistické pojetí štěstí, spotřební společnost a naši honbu za štěstím. Snaží se přiblížit, jak marketingová komunikace pracuje se štěstím …víceAbstract:
The thesis deals with the characteristics of the concept of happiness and its various definitions from a sociological, psychological and philosophical perspective as well as with the different notions of what happiness is, and what brings us happiness, satisfaction, a sense of subjective well-being. It characterizes the hedonistic conception of happiness, the consumer society and our pursuit of happiness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d0x54/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová