Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského – Alexandra Tomášová
Alexandra Tomášová
Diplomová práce
Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského
Target Group Identification of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského. Hlavním cílem výzkumu bylo zjištění návštěvnosti činohry Národního divadla moravskoslezského a rozdělení návštěvníků do jednotlivých segmentů trhu. Na základě tohoto rozdělení byly identifikovány cílové skupiny, na které se má činohra Národního divadla moravskoslezského ve své marketingové komunikaci …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on identification of the target group of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre. The main aim of the research was to discover the visit rate of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre and to divide the visitors into separate segments of the market. Based on this division the target groups, which the Drama of the National Moravian-Silesian Theatre should focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÁŠOVÁ, Alexandra. \textit{Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ei1kob/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Veronika Sekyrová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá