Marketingová komunikace firmy AR Brno, spol. s.r.o. – Eva Slováková
Eva Slováková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace firmy AR Brno, spol. s.r.o.
Marketing communication of the company AR Brno, spol. s r.o.
Abstract:
Baklářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy AR Brno, spol. s r.o. Firma AR Brno, spol. s r.o. je malá strojírenská firma, která vyrábí příruby do chemického, vodohospodářského či eneregetického průmyslu a působí na B2B trhu. Práce si klade za cíl formulaci doporučení pro zefektivnění komunikační strategie firmy AR Brno, spol. s r.o., na základě zmapování a analýzy dosavadní marketingové …moreAbstract:
The purpose of the bachelor thesis is the marketing communication of the company AR Brno, spol. s r.o. The company AR Brno, spol. s r.o. is a small engineering company manufacturing flanges for the chemical, water, and energy industries and operates in the B2B market. The work aims to formulate recommendations for streamlining the communication strategy of AR Brno, spol. s r.o., based on mapping and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84464
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2021
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová