Tereza Veselá

Bachelor's thesis

Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě

The influence of primary groups on the process of the purchase decision-making and its use in advertising
Anotácia:
Bakalářská práce rozebírá vliv primárních skupin, zejména rodiny a přátel, na průběh kupního rozhodovacího procesu. Hlavním tématem je zkoumání ovlivnitelnosti jednotlivců, rozdělených podle pohlaví, věku a typu osobnosti, v různých fázích nákupního chování, a to konkrétně při nákupech jídla, alkoholických nápojů, oblečení a mobilních telefonů. K vyvození výsledků byla použita primární data získaná …viac
Abstract:
This Bachelor’s Thesis analyses the influence of primary groups, especially family and friends, on the process of the purchase decision-making. The main topic is to examine the affectability of individuals, divided to groups by their gender, age and type of personality, at different stages of shopping behavior, especially while buying food, alcoholic beverages, clothing and mobile phones. Primary data …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedúci: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80435