Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě – Tereza Veselá
Tereza Veselá
Bakalářská práce
Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě
The influence of primary groups on the process of the purchase decision-making and its use in advertising
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá vliv primárních skupin, zejména rodiny a přátel, na průběh kupního rozhodovacího procesu. Hlavním tématem je zkoumání ovlivnitelnosti jednotlivců, rozdělených podle pohlaví, věku a typu osobnosti, v různých fázích nákupního chování, a to konkrétně při nákupech jídla, alkoholických nápojů, oblečení a mobilních telefonů. K vyvození výsledků byla použita primární data získaná …víceAbstract:
This Bachelor’s Thesis analyses the influence of primary groups, especially family and friends, on the process of the purchase decision-making. The main topic is to examine the affectability of individuals, divided to groups by their gender, age and type of personality, at different stages of shopping behavior, especially while buying food, alcoholic beverages, clothing and mobile phones. Primary data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80435
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80435
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová