Hana Báborová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá stanovením marketingové strategie pro technický software na zpracování videa při jeho uvádění na trh. Software nabízí firma Comprimato Systems, s.r.o. V práci je analyzováno vnitřní i vnější prostředí společnosti pomocí analýzy PEST, Porterovy analýzy pěti sil a nástroje marketingového mixu. Současně je diskutován provedený kvalitativní marketingový výzkum formou expertních …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on developing a marketing strategy for technical video processing software upon its market entry. This software is offered by the company Comprimato Systems, s.r.o. The thesis analyzes both the internal and external environment of the company using PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, and marketing mix tools. Additionally, qualitative marketing research in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.