English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak – Bc. Ivo Schmid, DiS.
Bc. Ivo Schmid, DiS.
Diplomová práce
English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak
English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak
Anotace:
Práce popisuje dopad epidemie viru Covid-19 na výuku anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Cílem je porovnat vliv první celostátní karantény, způsobené virem, s následujícími školními roky, kdy znovu docházelo k různě dlouhým karanténám. Práce zjišťuje, jak učitelé zvládli online výuku vynucenou první karanténou a jak na základě této zkušenosti adaptovali/přizpůsobili svoji online …víceAbstract:
The thesis describes the impact of the Covid-19 outbreak on English language teaching at lower-secondary schools in the Czech Republic. Its aim is to compare the impact of the first full-scale lockdown caused by the virus, which had held both pupils and their teachers at home, on teaching English within the following school years experiencing the same situation. It explores how the teachers dealt with …víceKeywords
Online vyučování synchronní formát asynchronní formát učitelé anglického jazyka druhý stupeň základní školy Covid-19 informační technologie legislativa kvalitativní výzkum polostrukturovaný rozhovor adaptace online teaching synchronous format asynchronous format English teachers lower secondary school information technology legislation qualitative research semi-structured interview adaptation
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bkzew/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Jaroslav Suchý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová