Analýza a komparace firemní kultury ve vybraných českokrumlovských hotelích. – Bc. Kateřina Dědková
Bc. Kateřina Dědková
Bakalářská práce
Analýza a komparace firemní kultury ve vybraných českokrumlovských hotelích.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je firemní kultura v zařízeních poskytujících ubytovací a další související služby. Za pomoci částečně řízeného rozhovoru, pozorováním, analýzou dokumentů a dotazníkového šetření jsem se snahou postihnout úroveň firemní kultury porovnávala celkem tři hotely. Všechna ubytovací zařízení se nacházejí v centru Českého Krumlova, ale každé z nich nabízí své služby v jiné kategorii …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s treatise is corporate culture in organizations providing accommodation and related services. Partly managed interview, observations, document analysis and question papers were used in three hotels in order to find the level of their corporate culture. All above mentioned hotels are located in the centre of Český Krumlov, but offer their services in different standard …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b0zyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Bronislava Šimsová
- Oponent: Ing. Hana Machová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DĚDKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza a komparace firemní kultury ve vybraných českokrumlovských hotelích.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ek7z78/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková