Analýza spotřebního chování na trhu lyžařských středisek – Karolína Lunerová
Karolína Lunerová
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování na trhu lyžařských středisek
The Analysis of Consumer Behavior in Ski Resorts Market
Anotace:
Bakalářská práce Analýza spotřebního chování na trhu lyžařských středisek si klade za cíl vyhodnotit spotřební chování účastníků sportovně orientovaného cestovního ruchu. Zároveň se snaží identifikovat faktory, kterým turisté připisují největší důležitost při výběru střediska. Pomocí teoretických východisek rozdělení trhu klasifikuje odlišné zákaznické segmenty vyskytující se v lyžařských střediscích …víceAbstract:
The thesis The Analysis of Consumer Behavior in Ski Resorts Market has the objective to evaluate consumer behavior of the participants of sport-oriented tourism. At the same time, it tries to identify factors, to which the tourists assign the highest priority when choosing the resort. Using the theoretical basis for market segmentation classifies different customer segments in ski resorts, using primarily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Kateřina Hyan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová