Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování) – Bc. Petr Kluska
Bc. Petr Kluska
Diplomová práce
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Ideas and opinions of students of all levels about the right and wrong ways of examination and evaluation of student work
Anotace:
Hodnocení a zkoušení patří mezi nejdůležitější složky školního vyučování. Tato diplomová práce se snaží zjistit dosud opomíjený pohled žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ na správné hodnocení a zkoušení. Toho jsme se pokusili dosáhnout prostřednictvím dotazníku. Při jeho konstrukci jsme vycházeli nejenom ze soudobých teorií učení a vyučování, ale i z vlastní školní zkušenosti a poznatků o současné školní praxi …víceAbstract:
Evaluation and examination is essential part of the school education. This theses strives to explore views of students of three groups. Elemantary school, high school and university students. The view which has been , until now, somewhat neglected. To achieve that we use questionnaires. These were created with contemporary theories about learning procces and teaching in mind using our own experience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/trvr2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Očekávání versus zkušenosti žáků s přechodem ze základní školy na střední
Emílie Mládková -
Asistent pedagoga na základní a střední škole
Lucie Tesařová -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Podpora žáků s narušenou komunikační schopností při přechodu ze základní školy logopedické na střední školu
Renata Svobodová -
Výuka pracovních činností na základní škole jako prostředek pro výběr střední školy
Rostislav Maršálek -
Förderung des praktikumsrelevanten Sprachwissens und -könnens im berufsbezogenen Deutsch als Fremdsprache Unterricht an der Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.
Vojtěch Štilec -
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Producentské vzdělání: existuje ideální vysoká škola pro producenta?
Beata Mrazíková