Monika Bartáková

Bakalářská práce

Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole

Anotace:
Cílem práce je zjistit, v čem podpůrná opatření napomáhají při edukaci dítěte s PAS mladšího školního věku na běžné základní škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je charakterizováno základní vzdělávání v České republice. První kapitola se zabývá možnostmi inkluzivního vzdělávání na běžné základní škole. Druhá kapitola se zabývá poruchy autistického spektra. Závěr …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how support measures help in the education of a child with ASD of younger school age in a regular elementary school. The thesis contains a theoretical and a practical part. In the theoretical part, basic education in the Czech Republic is characterized. The first chapter deals with the possibilities of inclusive education in a regular elementary school. The second …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Olga Maierová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.