Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole – Monika Bartáková
Monika Bartáková
Bachelor's thesis
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Abstract:
Cílem práce je zjistit, v čem podpůrná opatření napomáhají při edukaci dítěte s PAS mladšího školního věku na běžné základní škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je charakterizováno základní vzdělávání v České republice. První kapitola se zabývá možnostmi inkluzivního vzdělávání na běžné základní škole. Druhá kapitola se zabývá poruchy autistického spektra. Závěr …moreAbstract:
The aim of the thesis is to find out how support measures help in the education of a child with ASD of younger school age in a regular elementary school. The thesis contains a theoretical and a practical part. In the theoretical part, basic education in the Czech Republic is characterized. The first chapter deals with the possibilities of inclusive education in a regular elementary school. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/j30nf/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Olga Maierová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTÁKOVÁ, Monika. \textit{Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/el45lv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Special education / Special education
Theses on a related topic
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková -
Analýza možností využití eye-tracking brýlí Pupil Labs v kartografii.
Marek SPURNÝ -
Analýza možností využí eye-tracking brýlí Pupil Labs v kartografii
Marek SPURNÝ