Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole – Monika Bartáková
Monika Bartáková
Bakalářská práce
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Anotace:
Cílem práce je zjistit, v čem podpůrná opatření napomáhají při edukaci dítěte s PAS mladšího školního věku na běžné základní škole. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je charakterizováno základní vzdělávání v České republice. První kapitola se zabývá možnostmi inkluzivního vzdělávání na běžné základní škole. Druhá kapitola se zabývá poruchy autistického spektra. Závěr …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out how support measures help in the education of a child with ASD of younger school age in a regular elementary school. The thesis contains a theoretical and a practical part. In the theoretical part, basic education in the Czech Republic is characterized. The first chapter deals with the possibilities of inclusive education in a regular elementary school. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/j30nf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Olga Maierová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková -
Analýza možností využití eye-tracking brýlí Pupil Labs v kartografii.
Marek SPURNÝ -
Analýza možností využí eye-tracking brýlí Pupil Labs v kartografii
Marek SPURNÝ