Komunikace z pohledu PR agentury – Bc. Martina Kopecká
Bc. Martina Kopecká
Bakalářská práce
Komunikace z pohledu PR agentury
Communication from the PR agency view
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je komunikace z pohledu PR agentury. V teoretické části práce jsem se zaměřila na obecnou definici komunikace, komunikačních prvků, bariér, podob a forem komunikace, komunikaci z pohledu managementu podniku a marketingovou komunikaci. Dále jsem v teoretické části vyjmenovala nástroje interní a externí komunikace. Praktická část práce je věnována popisu a rozboru komunikace …víceAbstract:
The object of this bachelor work is communication from the PR agency view. In the theoretical part I have focused on a general definition of communication, communication units, fences, shapes and communication forms, communication from the company management view and marketing communication. Later, in the theoretical part, I have enumerated instruments of internal and external communication. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r6t3y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque
Kateřina KROČILOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec