Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu – Bc. Michaela Lagínová
Bc. Michaela Lagínová
Master's thesis
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
Film as a Propagation Tool of Tourism Destination
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na podrobné šetření destination placementu ve filmu, jako nástroje propagace destinace cestovního ruchu. Výstupem práce je koncept úspěšného destination placementu, který navrhuje optimální strukturu kroků, jež by měly být následovány, má-li být destination placement efektivním nástrojem filmového turismu. Při tom je brána v úvahu varianta volného i vědomého destination …moreAbstract:
The master´s dissertation is concerned about the intimated research on destination placement as a propagation tool of tourism destination. As result comes out for one thing the model of successful destination placement which suggests an optimal steps arrangement which is to be followed for providing destination placement to become an effective tool of the film tourism. While are considered both options …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10421/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová