Bc. Anna Lubojatzká

Diplomová práce

Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

Communication Strategy of a Fictional Company in the Services Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stanovením marketingového a komunikačního plánu fiktivní firmy v oblasti služeb. Jedná se o fiktivní mobilní aplikaci, která byla pouze předmětem této diplomové práce. První část této diplomové práce má za cíl vytvořit teoretický přehled v oblasti marketingu služeb a jeho specifika a také představit marketingový mix. Praktická část obsahuje vyhodnocení primárního šetření, …více
Abstract:
This Master's Thesis aims to establish a marketing and communication plan of a fictional company in the service sector. It deals with a fictional mobile application, which was only defined as a subject for this thesis. The first part of the thesis aims to serve as an overview of basic terms in the field of marketing of services and its specifics as well as introduction to marketing mix. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lubojatzká, Anna. Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe