Bilingual (Eng-Cz) Children in EFL classes – Bc. Petra Lancaster
Bc. Petra Lancaster
Bachelor's thesis
Bilingual (Eng-Cz) Children in EFL classes
Bilingual (Eng-Cz) Children in EFL classes
Anotácia:
Práce je zaměřena na situaci, kdy bilingvní dítě je integrováno v hodinách anglického jazyka mezi děti monolingvní. Cílem této práce je zjistit, jaké možné výhody či nevýhody mohou nastat pro bilingvní žáky, integrované v těchto hodinách anglického jazyka, jaký je vztah mezi učitelem a bilingvním žákem a jaký přístup učitel k tomuto bilingvnímu žáku má. Záměrem této práce je také zjistit, zdali je …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the integration of English-Czech bilingual children in English as foreign language classes among monolingual children. The aim of this work is to find out what advantages and disadvantages there are for the bilingual children in such classes, the relationship between the teacher and the bilingual child and what approach the teacher has toward the bilingual child …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jgy6c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea
Polina Rachkova -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová