Analýza účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě – Jiří MAŘÁK
Jiří MAŘÁK
Bakalářská práce
Analýza účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě
Analysis of the effectivenss of commercial promotion in retail
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě. Ukazuje vztah marketingového mixu a komunikačního mixu. Popisuje způsoby propagace pomocí obchodně-propagační akce ve spotřebním družstvu Jednota Hodonín u výrobků a řeší, který způsob propagace výrobků je nejvhodnější pro firmu V+K Mařákovi, s.r.o. Dále se zabývá vhodnou formou reklamy pro obchodně-propagační akci v maloobchodě …víceAbstract:
This work deals with evaluating the effectiveness of commercial promotion in retail. It shows the relationship of the marketing mix and communication mix. It describes ways of promotion through commercial-retail promotions in consumer cooperative Jednota Hodonin for products and addresses which is the best way of products promotion for the company V+K Marak, Ltd. It further addresses the appropriate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
15472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŘÁK, Jiří. Analýza účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě . Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení rozsahu projektu a SW podpora
Kateřina URBANOVÁ -
Marketingová komunikace konkrétního družstva se zaměřením na podporu prodeje
Petra Stupková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova