Jiří MAŘÁK

Bakalářská práce

Analýza účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě

Analysis of the effectivenss of commercial promotion in retail
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě. Ukazuje vztah marketingového mixu a komunikačního mixu. Popisuje způsoby propagace pomocí obchodně-propagační akce ve spotřebním družstvu Jednota Hodonín u výrobků a řeší, který způsob propagace výrobků je nejvhodnější pro firmu V+K Mařákovi, s.r.o. Dále se zabývá vhodnou formou reklamy pro obchodně-propagační akci v maloobchodě …více
Abstract:
This work deals with evaluating the effectiveness of commercial promotion in retail. It shows the relationship of the marketing mix and communication mix. It describes ways of promotion through commercial-retail promotions in consumer cooperative Jednota Hodonin for products and addresses which is the best way of products promotion for the company V+K Marak, Ltd. It further addresses the appropriate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 15472

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAŘÁK, Jiří. Analýza účinnosti obchodně-propagační akce v maloobchodě . Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe