Yevgeniya KAZARINA
Bachelor's thesis
Jazyková hra v ruské a české reklamě.
Language variety in Czech and Russian advertising.
Abstract:
Reklama je základním kamenem moderního života. V dnešní době je reklama efektivním prostředkem v různých sférách komunikativních a výrobně-ekonomických vztahu. Je rozšířena téměř ve všech hlavních oblastech lidského života, což samozřejmě zvyšuje badatelský zájem o tento fenomén. Ve své bakalářské práci se budu věnovat teoretickým a praktickým aspektům této problematiky a rozeberu je jak ze stylistického …moreAbstract:
Werbung stellt einen Grundstein moderner Beziehungen dar. Sie tritt in fast allen Hauptbereichen des menschlichen Lebens auf, was selbstverständlich das Forschungsinteresse an diesem Phänomen erhöht. In der vorliegenden Bachelorarbeit widmen wir uns sowohl theoretischen als auch praktischen Aspekten dieser Problematik. Das Ziel der Arbeit besteht darin, Modelle des Sprachspiels in Werbetexten zu bestimmen …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAZARINA, Yevgeniya. \textit{Jazyková hra v ruské a české reklamě.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/emrdqs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAZARINA, Yevgeniya. Jazyková hra v ruské a české reklamě.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Lingvistická charakteristika japonské tištěné reklamy
Kateřina Rébová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Estetické aspekty reklamy
Kateřina Hamáková -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová