Kateřina FOLDOVÁ

Bachelor's thesis

Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy uspořádání

An ability of children from kindergarten to deal with different types of arrangements.
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a experimentální. V teoretické části se nachází popis uspořádání a typů uspořádání z hlediska matematiky a z hlediska kontextu. Část metodologická obsahuje vlastní aktivity zaměřené na uspořádání a kritéria hodnocení. Experimentální část obsahuje charakteristiku mateřské školy a dětí, scénář a vyhodnocení experimentu. Experimentu se …more
Abstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical, methodological and experimental parts. In the theoretical part, there is a description of the arrangement and types of arrangements in terms of mathematics and in terms of context. The methodological part contains the actual activities focused on the arrangement and the evaluation criteria. The experimental part contains the characteristics of the kindergarten …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FOLDOVÁ, Kateřina. Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy uspořádání. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/