Kateřina FOLDOVÁ

Bakalářská práce

Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy uspořádání

An ability of children from kindergarten to deal with different types of arrangements.
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou, metodologickou a experimentální. V teoretické části se nachází popis uspořádání a typů uspořádání z hlediska matematiky a z hlediska kontextu. Část metodologická obsahuje vlastní aktivity zaměřené na uspořádání a kritéria hodnocení. Experimentální část obsahuje charakteristiku mateřské školy a dětí, scénář a vyhodnocení experimentu. Experimentu se …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical, methodological and experimental parts. In the theoretical part, there is a description of the arrangement and types of arrangements in terms of mathematics and in terms of context. The methodological part contains the actual activities focused on the arrangement and the evaluation criteria. The experimental part contains the characteristics of the kindergarten …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOLDOVÁ, Kateřina. Schopnost dětí v mateřské škole řešit různé typy uspořádání. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/