Jiří Jeníček: Teorie aktualizované fotografie – Bc. Barbora Kundračíková, Ph.D.
Bc. Barbora Kundračíková, Ph.D.
Bakalářská práce
Jiří Jeníček: Teorie aktualizované fotografie
Jiří Jeníček: Theory of Updated Photography
Anotace:
Předkládaná práce interpretuje teorii aktualizované fotografie Jiřího Jeníčka, fotografa-amatéra první poloviny dvacátého století, v rámci doby jeho působnosti, na základě jejich specifik jak dějinných, tak společenských a filosofických. V tomto kontextu odhaluje zdroje Jeníčkovy aktualizované a intelektualizované fotografie.Abstract:
The core of this BA Thesis is an interpretation of the work by Jiří Jeníček, an amateur photographer of the first half of twentieth century and author of an original theory of ‘updated’ photography. For this theory are determinant era and its philosophic, social and historic background. In this context are sounded out fountainheads of Jeníček’s ‘updated’ and intellectualized photography.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fp8up/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Slavíček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota -
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Device art a prípadová štúdia Device_art festival 2012/2013
Miloš Fecko -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová