Lucie KRÁLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing města Litvínova

Marketing of the town Litvnínov
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových činností města Litvínova a jejím hlavním cílem je analýza jeho marketingových aktivit. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu marketing a poskytuje údaje o nástrojích marketingového mixu (místo, cena, výrobek, propagace). Zabývá se marketingem ve veřejné správě a jeho využíváním v městském prostředí. V praktické části dochází k představení města …více
Abstract:
My bachelor thesis deals with analysis of marketing activities the town Litvinov and its main aim is the analysis of marketing activities. The theoretical part contains an explanation of the notion of marketing and provides information about tools of marketing mix (place, price, product, promotion). It deals with marketing in public administration and its use in urban environment. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRÁLÍKOVÁ, Lucie. Marketing města Litvínova. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická