Lucie KRÁLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing města Litvínova
Marketing of the town Litvnínov
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových činností města Litvínova a jejím hlavním cílem je analýza jeho marketingových aktivit. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmu marketing a poskytuje údaje o nástrojích marketingového mixu (místo, cena, výrobek, propagace). Zabývá se marketingem ve veřejné správě a jeho využíváním v městském prostředí. V praktické části dochází k představení města …víceAbstract:
My bachelor thesis deals with analysis of marketing activities the town Litvinov and its main aim is the analysis of marketing activities. The theoretical part contains an explanation of the notion of marketing and provides information about tools of marketing mix (place, price, product, promotion). It deals with marketing in public administration and its use in urban environment. In the practical …víceKlíčová slova
marketing Litvínov město občané analýza aktivity komunikace veřejná správa partnerská města
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLÍKOVÁ, Lucie. Marketing města Litvínova. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a meze přeshraniční spolupráce města Vrchlabí a polského partnerského města Kowary
Denisa Halíková -
Mezinárodní partnerská spolupráce jako faktor rozvoje města Příbrami
Lucie Krejčová -
Přeshraniční spolupráce obcí (Tábor a jeho partnerská města v Německu, Rakousku a na Slovensku)
Petra ŠILHOVÁ -
Přínosy přeshraniční spolupráce města Příbram s partnerskými městy
Adam Jeník -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Přeshraniční aktivity v oblasti obchodu a služeb
Michaela Mizuňová -
Spolupráce města Litvínov a soukromých subjektů v rámci finančního zajištění aktivit vrcholového sportu
Daniel Příložný