Bc. Pavlína Krausová

Diplomová práce

Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci

Personnel marketing and its implementation in a selected organization
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat personální marketing ve vybrané organizaci a navrhnout soubor optimalizačních opatření. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá základními principy související s řešeným problémem. Rozdělena je na tři kapitoly. První kapitola znázorňuje charakteristiku personálního marketingu. Kapitola druhá a třetí se zaměřuje na externí a …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the HR marketing in the selected organization and to propose a set of optimization measures. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the basic principles related to the problem. It is divided into three chapters. The first chapter illustrates the characteristics of personnel marketing. Chapters two and three focus on external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Nela Krastiňš Urbanová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku