Bc. Pavlína Krausová

Master's thesis

Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci

Personnel marketing and its implementation in a selected organization
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat personální marketing ve vybrané organizaci a navrhnout soubor optimalizačních opatření. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá základními principy související s řešeným problémem. Rozdělena je na tři kapitoly. První kapitola znázorňuje charakteristiku personálního marketingu. Kapitola druhá a třetí se zaměřuje na externí a …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the HR marketing in the selected organization and to propose a set of optimization measures. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the basic principles related to the problem. It is divided into three chapters. The first chapter illustrates the characteristics of personnel marketing. Chapters two and three focus on external …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Nela Krastiňš Urbanová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS University

Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management