Jana Zadrabajová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků pizzerie

Customer Satisfaction Measurement with Pizzeria Restaurant
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zabývala měřením spokojenosti zákazníků pizzerie. Cílem bakalářské práce bylo posoudit spokojenost hostů se službami poskytovanými pizzerií Da Claudio a na základě získaných informací navrhnout managementu pizzerie doporučení, která by vedla ke zkvalitnění poskytovaných služeb, a tím ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků a k zesílení konkurenceschopnosti pizzerie …více
Abstract:
In this bachelor work I engaged with measurment of customer´s satisfaction at a pizzeria. The aim of my bachelor work was to evaluate customer´s satisfaction with services provided by pizzeria Da Claudio, and then, on the basis of obtained information, to suggest recommendations, which could lead to improving of provided services quality and by this to increasing of customer´s global satisfaction and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Roman Kozel
  • Oponent: Petr Baránek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava