Roman Krkoška

Diplomová práce

Analýza nákupního prostředí bank

Shopping Environment Analysis of Banks
Anotace:
Témou diplomovej práce je analýza nákupného prostredia bánk. Cieľom práce je analyzovať nákupné prostredie bánk v Čadci, vytvoriť ich celkové hodnotenie a vzájomne ich porovnať. Pri hodnotení sa zamerať na design, dispozičné riešenie, služby a personál. Nástrojom na získanie údajov je kvalitatívny marketingový výskum s využitím metódy mystery shoppingu a pozorovania. Doplňujúcou metódou je osobné dotazovanie …více
Abstract:
The theme of the diploma thesis is shopping environment analysis of banks. The aim of the work is to analyze shopping environment of banks in Čadca, to create their overall ranking and to compare them each other. The rating targets the design, layout, services and personnel. The tool for acquiring the information is qualitative marketing research using methods mystery shopping and observation. Supplementary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Petra Krbová
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod