Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků. – Bc. Hana LISNEROVÁ
Bc. Hana LISNEROVÁ
Diplomová práce
Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.
Visual Arts in German as Foreign Language Lessons. Aesthetic Learning and its Applications in Foreign Language Teaching
Abstract:
This thesis deals with the teaching of visual arts and Austrian regional studies in GFL lessons through aesthetic learning. The theoretical part contained an overview of some key categories such as skills, social forms, teaching methods, regional studies, images in GFL lessons, curriculum documents, competences, cross-cutting issues, etc., which are important for the implementation of teaching through …víceAbstract:
Práce se zabývá zprostředkováním výtvarného umění a rakouských reálií v hodinách němčiny jako cizího jazyka prostřednictvím estetického učení. Teoretická část obsahuje přehled některých klíčových kategorií, jako jsou jazykové dovednosti, organizační formy, metody výuky, reálie, obrazy v hodinách cizího jazyka, kurikulární dokumenty, klíčové kompetence, průřezová témata atd., které jsou stěžejní pro …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mag. phil. Bettina Steinbauer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISNEROVÁ, Hana. \textit{Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eomezs/.
Jak správně citovat práci
LISNEROVÁ, Hana. Výtvarné umění v hodinách němčiny jako cizího jazyka. Estetické učení a jeho užití ve výuce cizích jazyků.. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro SŠ (maior) - Učitelství českého jazyka pro SŠ (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Obraz ohroženého lidství v prózách Ladislava Fukse v 70. letech 20. století (s ohledem na možné využití textů v hodinách literární výchovy na středních školách)
Zuzana RÁMEŠOVÁ -
Acanthus - mýtus v současné malbě a využití antických mýtů v hodinách výtvarné výchovy
Vlastimil NENADÁL -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Sugestopedie jako efektivní metoda výuky cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení a tělesným postižením
Miroslava Kupová -
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova