Ing. Maria Mudzhikova

Master's thesis

Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě

Comparative study of attitudes of young Czechs and Russians to advertising
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit postoje mladých Čechů a Rusů k reklamě. Dílčím cílem práce je určit podobné a odlišné vlastnosti postojů těchto dvou skupin. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Vlastní výzkum je provedený za použití metody dotazníkového šetření. Postoje jsou prozkoumaný z pohledů vnímání funkcí a důvěryhodností různých typů reklam, vnímání reklamy pro účely nákupního rozhodování …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the attitudes of young Czechs and Russians to advertising. The partial aim of the thesis is to identify similar and different characteristics of the attitudes of these two groups. The thesis consists of theoretical and practical parts. The research is carried out using the questionnaire method. The attitudes are explored from the perceptions of the perception of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní