Behaviorální ekonomie - relativita výběru spotřebitele – Pavla KRATOCHVÍLOVÁ
Pavla KRATOCHVÍLOVÁ
Bachelor's thesis
Behaviorální ekonomie - relativita výběru spotřebitele
Behavioral economics - Relativity consumer choice
Anotácia:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na behaviorální ekonomii. Jedná se o kombinaci ekonomie, psychologie a sociologie. Zkoumá člověka jako bytost, která dělá chyby. Volba lidí je ovlivněna několika faktory. Zaměřila jsem se konkrétně na návnadu. Je to přidaná nedominantní varianta, která má vliv na volbu. S touto návnadou se zvyšuje preference u alternativy, která je dominantní k přidané možnosti …viacAbstract:
In my bachelor thesis I have focused on behavioral economics. It is a combination of economics, psychology and sociology. It examines the human as a being who makes mistakes. People's choice is influenced by several factors. I focused specifically on the decoy. This is an added non-dominant variant that affects the choice. With this decoy increases preferences for alternatives, which is dominant to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Tomáš Mrkvička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Pavla. Behaviorální ekonomie - relativita výběru spotřebitele. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Applied Mathematics / Financial and Insurance Mathematics
Práce na příbuzné téma
-
Zadluženost domácností a její řešení s využitím behaviorální ekonomie
Michal Blahout -
Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení
Radka Kubalová -
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
Klára Ptáková -
Psychologické fenomény v behaviorální ekonomii
Matúš Javor -
Islám jako subjekt mající vliv na rozvoj cestovního ruchu ve vybraných destinacích
Kristýna Pešautová -
Vliv velikosti zornice na hodnotu subjektivní refrakce
Bára Pivoňková -
Vliv nedostatku pracovníků na vybraný ekonomický subjekt.
Lenka Kancianová -
Daňové reformy a jejich vliv na vybraný podnikatelský subjekt
Zuzana Dudková
Názov
Vložil
Vložené
Práva