Lucie Draslarová

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na etickou stránku reklam v České republice. Konkrétně se práce vztahuje k sexismu v reklamě. Cílem práce je porovnat názory zástupců generace X, do které spadají osoby narozené mezi lety 1965 – 1979 a plnoletých zástupců generace Z, která se týká osob narozených v letech 1995 – 2009. V teoretické části je pomocí elektronické a tištěné literatury vysvětlena základní problematika …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the ethical side of advertisements in the Czech Republic. Specifically, the work relates to sexism in advertising. The aim of the work is to compare the views of representatives of Generation X, which includes those born between 1965 and 1979, and of adult part of generation Z representatives, which covers those born between 1995 and 2004. In the theoretical part, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses eospog eospog/2
17. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.