Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách – Bc. Iva Naimanová
Bc. Iva Naimanová
Master's thesis
Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách
Working with pupils with special education needs in lessons of Mathematics at secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá legislativou, která se týká vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola je věnována jednotlivým skupinám žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ve třetí kapitole je shrnuta problematika specifických poruch učení. Poslední …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of education of pupils with special educational needs. The work is divided into four chapters. The first chapter deals with legislation concerning the education of pupils with special educational needs. The second chapter is devoted to individual groups of pupils with special educational needs. The third chapter summarizes the issues of specific learning disabilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/azp92/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: RNDr. Jan Vondra, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Iva Dřímalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Teaching of Mathematics for Secondary Schools / Teaching of Mathematics for Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková