Marketingová strategie Únětického pivovaru – Bc. Martin Tesař
Bc. Martin Tesař
Master's thesis
Marketingová strategie Únětického pivovaru
Marketing strategy of Únětice Brewery
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro Únětický pivovar. Doporučení pro marketingová opatření vychází z analýz marketingového prostředí pivovaru. Práce se skládá ze tří částí. První část práce se věnuje teoretickým východiskům z oblasti strategického marketingového řízení. Nejprve je definována jeho podstata a další části se zabývají vymezením konkrétních fází strategického …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a proposal for a marketing strategy for the Únětice brewery. Recommendations for marketing measures are based on analyzes of the brewery's marketing environment. The work consists of three parts. The first part of the thesis is focused on the theoretical basis of strategic marketing management. First, its principle is defined and the other parts focus on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Event management vybrané akce
Vanessa OBERBERGEROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva