Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu – Dominika SAKTOROVÁ
Dominika SAKTOROVÁ
Bakalářská práce
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Event marketing and its Place in Marketing Communications Mix
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje …víceAbstract:
The aim of this work is to prepare recommendations for ZLÍN FILM FESTIVAL concern-ing student competition Zlín Dog and its further continuation. The entire recommendation is built on the principles of event marketing and on the results of the research. The theoret-ical part is dedicated to all the concepts related to the creation of the cultural event and concepts that serve as the basis of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAKTOROVÁ, Dominika. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektropneumatické řazení pro studentskou formuli
Martin Kadlec -
Studentské filmové festivaly a přehlídky v ČR
Adam Chromý -
1. Teoretická část: Evropské festivaly krátkometrážních film: organizace, zaměření a účast českých projektů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., produkce
Věra Mezuláníková -
REC FEST v kontextu ostatních studentských filmových festivalů v Česku a na Slovensku
Tomáš Mokroluský -
Film a divadlo aneb jak využít filmové tvorby v práci s mladými tvůrci
Jan Novák -
Filmové studio Barrandov a jeho dramaturgické skupiny v období normalizace se zaměřením na 6. dramaturgickou skupinu Tvůrčí mládí
Markéta Sulovská -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Nederlandse kinderfilms op het Zlín Film Festival
Alžbeta OSLANCOVÁ