Řízení vztahu se zákazníky akciové společnosti BAHAL ČR – Bc. Tereza Němcová
Bc. Tereza Němcová
Bachelor's thesis
Řízení vztahu se zákazníky akciové společnosti BAHAL ČR
Customer Relationship Management company BAHAL CR
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve firmě a možnosti jejich zlepšení. Teoretická část práce popisuje marketingový mix, řízení vztahů se zákazníky, hodnotu pro zákazníky, vztah se zákazníky, historii CRM a SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vtahů se zákazníky a z toho plynoucích doporučení pro společnost.Abstract:
This bachelor thesis is focused on Customer Relationship Management in the company and the possibility of their improvement. The theoretical part describes the marketing mix, customer relationship management, customer value, customer relations, the history of CRM and SWOT analysis. The practical part is focused on the analysis of the current status of customer relationship management and the resulting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/d5agu/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Stiva Jokeš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová -
Řízení vztahů se zákazníkem ve zvoleném podniku
Hana Cedivodová -
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
Michal Plaček -
Nasazení systému pro řízení vztahu se zákazníky v technologické společnosti
Daniel Urminský -
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Adam VOSTRÝ -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Pavlína Brunclíková