Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu – Michaela Najmanová
Michaela Najmanová
Master's thesis
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Intergenerational Analysis on the Tourism Market
Anotácia:
Téma diplomové práce je Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu. Cílem práce bylo identifikovat rozdíly ve spotřebitelském chování mezi jednotlivými zkoumanými generacemi na trhu cestovního ruchu. Marketingový výzkum byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byl popsán trh cestovního ruchu, spotřebitelské chování …viacAbstract:
The main theme of diploma thesis is Intergenerational Analysis on the Tourism Market. The aim of the thesis was to identify differences in consumer behavior between different generations surveyed in the tourism market. Marketing research was carried out by the questionnaire survey. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part was described tourism market, consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113615
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedúci: Petr Baránek
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zuzana Tomečková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování
Pavlína PRCHALOVÁ -
Mezigenerační rozdíly v chování spotřebitelů na trhu populární hudby
Markéta Konvičková