Romana OBRTLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s. r. o.

Sponsoring like implement of marketing communication in application at company BAL TIP Slovakia Ltd
Anotace:
Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s. r. o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica.
Abstract:
This bachelor work characterizes marketing communications with the focus on sponsorship. It defines the subject of sponsorship, its forms, fields, levels, and its use. This work shows how a sponsorship campaign is done. It illustrates and classifies sponsorship activities of company BAL TIP Slovakia, s.r.o. which was dealing with sponsorship in a sport area, particularly they were sponsoring HK 36 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9759

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OBRTLÍKOVÁ, Romana. Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.