Bc. Alex Denev

Diplomová práce

Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy

Comparison of the use of marketing tools at the clubs of the Czech and Bulgarian football league
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy. V rámci teoretické práce je popsán marketingový mix, dále pak podrobně jednotlivé nástroje komunikačního mixu. V praktické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje dvou klubů Fortuna ligy a dvou klubů z efbet Ligy. V rámci závěrečného porovnání pak bylo patrné, že využívání marketingových …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the comparison of marketing tools at clubs of the Czech and Bulgarian football leagues. Marketing mix and specific tools of communication mix are described within literature review. After we describe and compare chosen marketing tools at two clubs from czech Fortuna league and two clubs from bulgrarian efbet League. Czech clubs use marketing tools better than bulgaria …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu