Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy – Bc. Alex Denev
Bc. Alex Denev
Master's thesis
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Comparison of the use of marketing tools at the clubs of the Czech and Bulgarian football league
Abstract:
Diplomová práce se zabývá porovnáním marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy. V rámci teoretické práce je popsán marketingový mix, dále pak podrobně jednotlivé nástroje komunikačního mixu. V praktické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje dvou klubů Fortuna ligy a dvou klubů z efbet Ligy. V rámci závěrečného porovnání pak bylo patrné, že využívání marketingových …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the comparison of marketing tools at clubs of the Czech and Bulgarian football leagues. Marketing mix and specific tools of communication mix are described within literature review. After we describe and compare chosen marketing tools at two clubs from czech Fortuna league and two clubs from bulgrarian efbet League. Czech clubs use marketing tools better than bulgaria …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/idbk1/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DENEV, Alex. \textit{Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Sports Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/epr1fh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec