Online šeptanda v oblasti realitních služeb – Bc. Marek Šulc, BA (Hons)
Bc. Marek Šulc, BA (Hons)
Master's thesis
Online šeptanda v oblasti realitních služeb
Online Word of Mouth in Real Estate Market
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Online šeptanda v oblasti realitních služeb“ je zejména zkoumání motivace uživatelů webových portálů z oblasti realitních služeb poskytovat online šeptandu a dalších konceptů souvisejících se šeptandou. První část je tedy zaměřena především na vymezení pojmu Word of Mouth (dále jen „WoM“), přičemž budou uvedeny jeho hlavní charakteristiky a vymezení vůči online formě. V neposlední …viacAbstract:
The subject of the submitted thesis “Online Word of Mouth in Real Estate Market“ is mainly to investigate the motivation of online users of web portals related to real estate market to create and spread online WoM. Firstly, the definition of WoM is introduced with the focus on its main characteristics followed by the specification of online form of WoM. Secondly, the thesis discusses the main antecedents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oqutf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova