Filip ŠŤASTNÝ
Bachelor's thesis
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Sexism and Gender Differences in Advertising
Abstract:
Bakalářská práce Sexismus a genderové rozdíly v reklamě se v první, teoretické části, zabývá vysvětlením pojmů, různými náhledy na jejich problematiku a jejich vzájemným vztahem. Ve druhé, praktické části pak formou dotazníkového průzkumu prověřuje, nakolik jsou odpovědi respondentů shodné s teoretickými poznatky zjištěnými v teoretické části. Závěr práce pak vyhodnocuje, nakolik je oblast genderu …moreAbstract:
Bachelor thesis sexism and gender differences in advertising in the first part, the explanation of concepts, different views on the issue and their mutual relationship. In the second, practical part through a questionnaire survey examines the extent to which re-spondents' answers consistent with theoretical knowledge identified in the theoretical part. The conclusion then evaluates the extent to which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠŤASTNÝ, Filip. Sexismus a genderové rozdíly v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Experimental Study Identifying Gender Effect of Influencers on Product Placement on Instagram
Veronika Šachová -
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
Zuzana Losová -
Zvětšující se zmenšující muž a jeho cesta napříč světy: Rozbor filmu The Incredible Shrinking Man (1957)
Jakub Vopelka -
Muž, který si nekoupil plechovku fazolí
Nikola Minářová -
Polarizace profilu hostů žena versus muž
Tomáš Schulz -
K větší slávě Boží i pro potěchu Múz. Podoby klášterní hudební kultury v českých zemích 17. a 18. století na příkladu benediktinů.
Pavel Žůrek -
Muž pracující v profesi všeobecná sestra
Klára DAŇKOVÁ