Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ – Bc. Zuzana Losová
Bc. Zuzana Losová
Diplomová práce
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
The Significance of Emotions in Communication of the Brand of Luxury Clothing MUZ
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem významu emocí v marketingové komunikaci na příkladu nově založené značky luxusních oděvů MUZ. Hlavním cílem práce je na základě vlastního kvalitativního výzkumu identifikovat a následně interpretovat emoce, preference a očekávání, které si současní a potenciální zákazníci spojují se značkou MUZ a zjištěné poznatky dále využít při návrhu komunikační strategie značky …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of the importance of emotions in marketing communication on the example of the newly established brand of luxury clothing MUZ. The main aim of the thesis is to identify and interpret the emotions, preferences and expectations that current and potential customers associate with the MUZ brand based on the own qualitative research and use the findings further in the design …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOSOVÁ, Zuzana. \textit{Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ} [online].
Zlín, 2018 [cit. 2021-03-01]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/oknuiq/>.
Diplomová práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D..
Jak správně citovat práci
Losová, Zuzana. Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová