Sexismus a genderové rozdíly v reklamě – Filip ŠŤASTNÝ
Filip ŠŤASTNÝ
Bakalářská práce
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Sexism and Gender Differences in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce Sexismus a genderové rozdíly v reklamě se v první, teoretické části, zabývá vysvětlením pojmů, různými náhledy na jejich problematiku a jejich vzájemným vztahem. Ve druhé, praktické části pak formou dotazníkového průzkumu prověřuje, nakolik jsou odpovědi respondentů shodné s teoretickými poznatky zjištěnými v teoretické části. Závěr práce pak vyhodnocuje, nakolik je oblast genderu …víceAbstract:
Bachelor thesis sexism and gender differences in advertising in the first part, the explanation of concepts, different views on the issue and their mutual relationship. In the second, practical part through a questionnaire survey examines the extent to which re-spondents' answers consistent with theoretical knowledge identified in the theoretical part. The conclusion then evaluates the extent to which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÝ, Filip. Sexismus a genderové rozdíly v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Experimental Study Identifying Gender Effect of Influencers on Product Placement on Instagram
Veronika Šachová -
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
Zuzana Losová -
Zvětšující se zmenšující muž a jeho cesta napříč světy: Rozbor filmu The Incredible Shrinking Man (1957)
Jakub Vopelka -
Muž, který si nekoupil plechovku fazolí
Nikola Minářová -
Polarizace profilu hostů žena versus muž
Tomáš Schulz -
K větší slávě Boží i pro potěchu Múz. Podoby klášterní hudební kultury v českých zemích 17. a 18. století na příkladu benediktinů.
Pavel Žůrek -
Muž pracující v profesi všeobecná sestra
Klára DAŇKOVÁ