Bc. Jiří Procházka

Bachelor's thesis

Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně

Set up and evaluate a PPC campaign
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření a hodnocení PPC kampaní pro produkty společnosti Bochemie a.s. v B2C segmentu. Hlavním cílem je navrhnout účinnou PPC kampaň pro tuto firmu, zvláště pro její impregnační produkty na dřevo, určené pro B2C trh. Teoretická část pojednává o základních pojmech souvisejících s online marketingem a PPC reklamou, zatímco praktická část se věnuje tvorbě, evaluaci …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on creating and evaluating PPC campaigns for products by Bochemie a.s. in the B2C segment. The main goal is to design an effective PPC campaign for this company, especially for its wood impregnation products targeted at the B2C market. The theoretical part discusses basic concepts related to online marketing and PPC advertising, while the practical part addresses the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Vítámvás

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné