Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga – Bc. Barbora Davidová
Bc. Barbora Davidová
Bakalářská práce
Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy z pohledu pedagoga
Education of a pupil with hearing impairment in the first grade in regular primary school from the perspective of a teacher
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáka se sluchovým postižením v 1. třídě běžné základní školy a to z pohledu pedagoga. Teoretická část práce se věnuje problematice sluchového postižení, klasifikací a kompenzací sluchových vad a komunikací osob se sluchovým postižením. Součástí je také kapitola o inkluzivním vzdělávání, která obsahuje informace o výhodách a nevýhodách inkluzivního …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with inclusive education of pupils with hearing impairment in the first grade in regular primary school from the perspective of a teacher. The theoretical part of the thesis is focused on the topic of hearing impairment, its classification and compensation and methods of communication. Following chapter describes inclusive education – advantages and disadvantages of inclusive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dfoqm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá